Kauba kättesaamise ja kohaletoimetamise tingimused

Tellimuse vormistamine ja tasumine

Kauba komplekteerimine ja kohaletoimetamine toimub pärast tellimuse eest tasumist ning makse laekumist ITT Group OÜ arvelduskontole. Tellimuse kinnitus saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuse staatust ja arvet saate vaadata ning alla laadida:

  • Registreeritud kasutajana: sektsioonis "Tellimuste ajalugu" lehel "Minu konto".
  • Külalisena ostes: lehel "Külaliste tellimused".

Kohaletoimetamine

Kaup saadetakse tellijale tööpäevadel (E–R). Kohaletoimetamist riigipühadel ei toimu.

Tarneviisid

  • Omniva pakiautomaat
  • Omniva kuller

Vaikimisi kasutame Omniva teenuseid. Tarneviisi saate valida tellimuse vormistamisel. Tarnekulu on fikseeritud ja kuvatakse enne tellimuse kinnitamist vastavalt valitud tarneviisile.

Kaubale ise järeletulemise võimalus puudub!

Tarneaeg

Laos olev kaup jõuab kohale tavaliselt 2–4 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Kõik tooted, mida saab lisada ostukorvi, on laos olemas, kui pole märgitud teisiti.

Kasutajakonto ja registreerimine

Tellimuse saab esitada nii registreeritud kasutajana kui ka külalisena. Konto loomisel palume esitada õiged ja täielikud andmed, sealhulgas:

  • ees- ja perekonnanimi,
  • asukohariik,
  • mobiiltelefoni number,
  • muud vajalikud kontaktandmed.

Valede või puudulike andmetega loodud kontod (sh automaatselt genereeritud robotkontod) kustutatakse ilma ette teatamata.